دکتر پریسا علمی در سال ۱۳۷۶ از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده است. وی درسال ۱۳۸۰ بورد سراسری تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را بارتبه ممتاز اخذ نموده است.

دکتر علمی دوره های تکمیلی در رشته های لاپاراسکوپی را در دانشگاه تهران و هندوستان و دوره تکمیلی سونوگرافی تخصصی زنان و جنین را در بیمارستانهای تخصصی ایران و امارات با موفقیت سپری کرده اند.

بهترین متخصص زنان دکتر پریسا علمی

دکتر پریسا علمی یکی از بهترین جراحان و متخصصان زنان

دکتر علمی جراح فعال در کلیه زمینه های تخصصی زنان از جمله زایمان بدون درد در آب، جراحی سزارین و هیسترکتومی در بیمارستانهای لاله ، اقبال و سیدالشهدا میباشند. دکتر علمی سابقه ی ارائه مقالات و تحقیقات در رشته تخصصی زنان داشته و همچنین دارای سابقه ی همکاری تحقیقاتی در معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می‌باشند.

درباره دکتر پریسا علمی بهترین فوق تخصص متخصص جراح زنان و زایمان و نازایی و مشاوره در خصوص روشهای باروری و ناباروی و سقط جنین

دکتر پریسا علمی یکی از بهترین جراحان و متخصصین زنان و زایمان و نازایی می‌باشد که تحصیلات خود را در برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی به اتمام رسانده است.

جهت تعیین وقت ویزیت لطفا به صفحه‌ی تماس با دکتر پریسا علمی مراجعه نمایید.

دکتر پریسا علمی متخصص زنان خوب در تهران

دکتر پریسا علمی متخصص زنان در تهران

سایت شخصی مهندس محمد فرزاد یزدی-مهندس نرم افزار-طراحی وب واکنش گرا-برنامه نویسی تحت وب-مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات فروشگاه الکترونیکی نشر الکترونیک آنی-فروش آنلاین کتاب و تجهیزات کامپیوتر- نرم افزارهای حسابداری و اکسل-برنامه نویسی سایت شخصی دکتر حمیدرضا صنعتی فوق تخصص قلب و عروق فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی-بهترین متخصص و فوق تخصص قلب و عروق در شرق و غرب و جنوب و شمال تهران شرکت تدبیر انرژی سپهر بهینه سازی کیفیت توان، بهبود کیفیت توان، افزایش کیفیت توان، انجام پروژه های کیفیت توان دکتر پریسا علمی متخصص و فوق تخصص بیماریهای زنان و زایمان و نازایی-بهترین جراح و متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران-متخصص زنان و زایمان خوب در تهران سایت شخصی دکتر سید شاهرخ تقوی فوق تخصص قلب و عروق فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی آنژیلاستی-بهترین متخصص و فوق تخصص قلب و عروق در شرق و غرب و جنوب و شمال تهران